sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Liikuntaa ja lomaa

Uusi vuosi ja uudet kujeet ainakin liikunnan saralla. 

Marraskuussa sairastin ja siitä jäi päälle huonosti syöminen ja liikkumattomuus. Jälkimmäinen oli siksi että tunsin itseni pitkään taudin loppumisen jälkeen kipeäksi. Ensimmäinen taas on omaa saamattomuuttani plus joulu ja uusi vuosi perään.

Nyt olen jo kolme päivää, kun kotona olemme olleet, olemme kiinnittäneet huomiota syömiseen ja minä olen liikkunut taas kunnolla. Se on tehnyt hyvää ja otan siitä kaiken irti.

Olen zumbaillut kotona, kun mieheni antoi zumbavideon joululahjaksi. Sitten olen pitkästä aikaa käynyt jo kaksi kertaa salilla ja joka päivä vähintään puolen tunnin reippaan kävelyn ulkona. On hyvin mukava olo. Tätä lisää.

Olen myös lomalla levännyt. Pikkuinen on alkanut nukkumaan jopa yli seitsemään asti, kun kukaan ei ole lähtemässä mihinkään. Tämä takaa myös vanhemmille hyvät ja pitkät yöunet. Ihanaa herätä siihen kun pikkuinen kapuaa viereen.

On tuluut tämä loma tarpeen kaikessa suhteessa. Ihana taas myös palata arkeen ja nähdä työpaikka. Molempi parempi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti