tiistai 18. maaliskuuta 2014

Pieni sairastaa

Yrjö on tullut luoksemme. Ensimmäisenä on vuorossa pienimmäinen. Toivottavasti hän tokenee. Oli aivan surkea päiväkodissa kun sieltä hänet aamulla hain. Kerkesi olemaan vain vajaan tunnin. Kauhea tauti tuo oksennustauti. Minä olin onneksi vielä kotosalla, joten pääsin pian lähtemään häntä noutamaan. Siinä sittensoittoja omalle työpaikalle ja isovanhemmille.

Päivä on kulunut toista hoitaessa ja oksennuksia eri paikoista siivotessa. Tyttö ei aina ehdi vadille. Nyt illalla hän meni jo viiden aikaan nukkumaan ja yhdet oksennukset olen sen jälkeen siivonnut ja sitten olikin hänellä nälkä. Kaikki pysynyt sisällä toistaiseksi.

Toivottavasti parantuisi nopeaan eikä aikuisiin tarttuisi.

Tänään tuli loppulausunto klinikalta. Juuri kun olin ehtinyt mielessäni käsitellä asian ja olin sujut. Nyt taas harmittaa. Siinä lausunnossa annettiin meille enää yksi mahdollisuus. Ei ollut mitään minulle tärkeitä kysymyksiä. No, ehkä ne ehtii toiste.

Saimme jo viime viikolla ajan elokuulle. Välissä kesä kivaa puuhaa tytön kanssa. Odotan jo innolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti