torstai 7. marraskuuta 2013

Kohti uutta

Täällä puhaltavat nyt liikunnan ja uuden ruokavalion tuulet. Tietysti lisähöysteenä perheen muut jäsenet ja koko muu elämä. Mutta pääasiassa olen iloinen, kun olen saanut intoa ja voimaa jostain tarttua taas tähän ikuisuusprojektiin, joka välillä on ollut jäissä.

Liikuntaa olen lisännyt menneen kuukauden aikana säännöllisesti. Olen huomannut että kun liikuntamäärän laittaa ylös ja katsoo jälkeenpäin niin tulee hyvä mieli. Kuntosalilla käyn kolmasti viikossa ja huhkin sen minkä haluan. Joskus tulee aika vastaan ja ehdin olla puoli tuntia ja joskus tunnin verran. Kivaa se on. Lisänä kävelen iltaisin ja muulloinkin olen ottanut arkiliikunnan ohjeet itseeni. Kyllä sitä aikaa tuntuu löytyvän ja varsinkin kun mies kannustaa. Ihanaa huomata miten hyvän olon liikunta tuo ja siitä nauttii. Täytyy nyt vain pysyä tässä  ja ehkä liikuntaa vain lisää jos aika vain antaa periksi.

Toinen on ruoka. Olen lisännyt kasviksia ja hedelmiä paljon ruokavaliooni. Ja tavoitteeni on tässä ollut, että söisin vähintään kaksi hedelmää per päivä. Toinen ehkä tärkeämpi tavoite on ettei koskaan saa olla nälkä.

Näillä on menty ja olen vakuuttunut että tuloksia näkyy ainakin sisäisesti. Kyllä se ulkoisestikin tulee ajan myötä näkymään, mutta haluaisin että ulkoiset tulokset muuttuisivat piakkoin mahan pyöristymiseen. :) Vaikka nyt onkin laihduttamisesta ja elämäntavasta kyse niin kaiken takana aina piilee se perimmäinen syy; uusi raskaus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti