perjantai 30. marraskuuta 2012

Tällaista

Ajattelin kirjoitella hoidoistani. Minulle vasta tässä hoidossa kerrottiin,että minulla on monirakkulaiset munasrjat. Kun muutakin häikkää minussa on niin tämä tieto, joka on lapsensaannin kannalta tärkeä, jätettiin ensimmäisestä lapsesta mainitsematta. Tällöin tuntui kuin olisi samaan aikaan tippunut taas yksi taakka harteilta, koska nyt tiesin edes tämän. Munasarjojen monirakkulaisuus voi johtua kohallani monesta asiasta tai se voi olla myös niiden aiheuttaja. Mene ja tiedä. Mutta jotenkin se liittyy siihen, ettei minulla koskaan ole kuukautiset alkaneet oikeasti. Aina on joutunut aika ajoin ottamaan Terolut-kuurin, että vuoto tulisi.

Tänään on jo 14 piinapäivä ja saisi testailla onkos mahassa ketään. Tai minulle tuolla klinikalla sanottiin, että testaa vasta silloin kun soitamme eli ensi viikolla, jos ei menkat sitä ennen ole alkaneet. Taidan kuitenkin testata viikonloppuna ja katsoo sitten mitä tulee. Tarkistustesti jos ei menkkoja näi niin silloin soittopäivänä. Jännää on, mutta onneksi on muutakin puuhaa niin ei koko ajan ehdi ajatella mahaa ja sitä, mitä sinne kuuluu. Närästystä minulla on ollut jo jonkun verran ja se osaltaan kertoisi, että jotain tapahtuu. Muuten koskaan ei minua närästä, mutta viime raskauessakin tämä vaiva alkoi alussa ja sitä kesti raskauden läpi.

Hyvää viikonloppua kaikille! Pikkuinen on nukkumassa ja minä puolestani alan leipomaan pikkujouluihin kakkua tai vaihtoehtoisesti katselen telkkua rauhassa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti