keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Tauti taasen

Tämä kevättalvi on mennyt perheellämme hyvin pitkälti sairastaessa. Aina jollain on jotain kremppaa, muttei kuitenkaan mitään isompaa. Kiitos siitä sitten. Minulla on nyt toinen silmä aivan punainen toista päivää ja flunssa päälle. Kävin terveyskeskuksessa, josta terkan ja lääkärinsoiton jälkeen sain silmääni tipat ja käskyn levätä. Sitä olen sitten yrittänyt tässä tehdä. Onneksi mummi on tullut vahtimaan pientä niin että olen saanut siihen lisäapua, muuten en olisi kyllä näinkään hyvässä kunnossa.

Ottaa päähän. Menkat eivät vieläkään ole alkaneet. Jo joskus unohdan koko asian. No, onneksi olen päättänyt sen klinikkasoiton perjantaihin. Silloin siis vähän selkeämpää mitä teen. Joo.

Jotenkin outoa. Sanoin ja keskustelin terveyskeskuksessa lapsettomuushoidoista. Tai siis siitä että mahdollisesti olen raskaana tai aion tulla. Kun lääkettä valitsivat niin minusta hyvä sanoa asia. En näe siinä mitään huonoa, mutta sitten toisaalta taas niin turhaa, jos nyt ei sitten mitään tapahdukkaan. Onneksi tuli nyt tuo silmätulehduskin tässä välissä eikä sitten viimoisen hoidon aikaan. Voi, luulin että hoidot olisivat jo päällä, mutta ne menkat menkat. Pöh. Vuodatusta taas kerrakseen, mutta ei mahda mitään.

Tämän päivän saldo siis: punaiseen silmään tipat -> apua havaittavissa (ainakin eiliseen verrattuna, ei rähmi enää), mummi on pelastukseni, ihana pikkuinen käy aina välillä halaamassa kipeää äitiä, menkat loistavat poissaolollaan, pikkuisen nukutus ehkä onnistui ja soitto mieheltä, hän tulee töistä kotiin.  :) Kaikesta huolimatta ihan hyvä päivä tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti