perjantai 8. helmikuuta 2013

Kyynel

Tein aamulla tai tuossa aamuyöstä testin. Huoh. Negatiivista vieläkin näytti. Testin jälkeen alkoivat sitten menkatkin. Olisivat voineet ilmoittaa aikaisemmin tulostaan niin en ehkä testiä olisi tehnyt. No, se on vain rahaa. Ja onhan ainakin nyt varmaa, ettei siellä ole mitään matkassa mukana.

Olen surullinen. Tietysti. Emme saa tästä kierrosta lasta. Olisimme kovasti halunneet. Minä ehkä miestäni enemmän.

Tällaista se elämä on. Joskus toiste sitten on meidän lapsemme aika tulla maailmaan. Näin ajattelen.

Muutama kyynel vierähti poskelleni. Kaikki haaveet toisesta, perheemme lisäyksestä, on taas kerran heitettävä romukoppaan, jotta ne voi taas kaivaa ylös sieltä kun olemme tässä pisteessä uudestaan.

Hei hei, lokakuun vauva.

En tiedä mitä seuraavaksi. Maanantaina hoitaja soittaa, ehkä silloin selviää mitä ja milloin.

Olen valmis seuraavaan OI-hoitoon, kyllä. Olen valmis yrittämään. En vain tiedä antavatko lääkärit enää yrittää tällä vai laittavatko he meidät kohti suurempaa haastetta. Kyllä sekin käy, mutta siihen taas kerran on jono ja se kestää. Mutta kestäköön, täällähän odotellaan kun on odottelemaan alettu.

Joten jossain vaiheessa se on taas hei klinikka ja ihanat parkkausmahdollisuudet. Täältä tullaan ja mikään ei enää pysty minua kaatamaan, vai pystyykö?

5 kommenttia:

  1. Voi ei! Olen niin pahoillani. Sormet ja varpaat ristissä toivon, että parempi onni ensi kerralla. Voimia ja vahvuutta tulevaan, niitä yllättävän paljon löytyy sieltä pinnankin alta.

    VastaaPoista
  2. Voi harmi :( Kyllähän se surettaa ja sattuu, kun harras toive ei tälläkään kertaa toteunut. Mutta jostain sen voiman vaan löytää taas ja on valmis yrittämään uudelleen. Oliko tämä nyt toinen vai kolman OI-hoito teillä? Meillä tehtiin (Clomien jälkeen) kolme OI-hoitoa ja sen jälkeen pistivät IVF-jonoon. Jossain kai tehdään enemmänkin, riippuu tietty tapauksesta.

    VastaaPoista
  3. Olen tosi pahoillani :( Ja minäkin ajattelen, että se aika on toiste. Toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin. Tsemppiä kovasti tulevaan, mikä se hoitomuoto sitten ikinä onkaan!

    VastaaPoista
  4. Olen pahoillani puolestasi. Nämä uutiset ovat kaikkein raskaimpia odotuksen odotuksen raskaiden ajatusten joukossa. Toivottavasti maanantaina saatte lisää tietoa ja hyviä uutisia jatkosta.

    PS. Tämä ei varmasti paljoa lämmitä, mutta blogissani on sinulle tunnustus.

    VastaaPoista
  5. Ihania sanoja ja välittämistä, kiitos kaikille tasapuolisesti! Olen onnellinen siitä, että olen löytänyt tavan purkaa tunteitani ja että ne saavat ihmiset vieläpä kommentoimaan. Hienoa, saa paljon voimaa jatkaa tästäkin. Uutta hoitoa, toistaiseksi tuntematonta, kohti mennään. Meille tehty kaksi OI-hoitoa ja kolme on ilmeisesti maksimi, mutta kohdallamme saattaa olla jo nyt siirtyminen IVF-jonoon, ehkä. Sen kuulee sitten maanantaina. Mutta se on varmaa, että hoitoja jatketaan ja yritys ei tähän takapakkiin lopu.

    VastaaPoista