maanantai 4. helmikuuta 2013

Tyhmä minä.

Tein eilen testin. Tyhmä minä. Ei vielä olisi saanut, mutta en jaksanut odottaa. Jos siellä vaikka se plussa olisi ollut. No, ei ollut. Varmaakin varmempi nega. Pöh.

Kuinka suurella todennäköisyydellä se vielä muuttuu plussaksi? Onko jollain henk.koht. käynyt näin?

En millään jaksaisi uskoa, että siellä ei ole ketään matkassa mukana. Menkat sitten viimeistänsä paljastavat totuuden. Loppuviikkoa siis odotellessa. Eilen yöllä mahaa kirsi niin kovaa ja oli tosi etova olo. Se tuli, vessanpöntölle menin istumaan ja vadinkin otin viereeni, mutta ei mitään. Tiedä häntä, yleensä mulla ei tuollaisia ole, raskaudessa kylläkin joo.

Nyt vaan kaipaan runsaasti onnea matkaan tälle viikolle!

2 kommenttia:

  1. Mulla negat on valitettavasti ollu kyllä aina negoja ja yleensä aika pian sen jälkeen on alkanut menkat. Mutta kyllähän sitä toivoa aina piti yllä siihen asti, kunnes vuoto alkoi. Joten älä anna mun kommentin masentaa, vaan toivotaan että siellä oikeasti olisi joku mukana! Tsemppiä :)

    VastaaPoista