maanantai 11. helmikuuta 2013

Tunnustus

Toiveikas Meille vauva -blogista antoi minulle tunnustuksen. Kiitos paljon siitä! Olen ihan hullun otettu siitä, että joku ylipäätään lukee blogiani ja ajatuksiani elämästäni, saati että antaa minulle tunnustuksen. Ihanaa, että luet minun kirjoituksiani ja jaat sinun ajatuksia kanssani.



Tämän tunnustuksen ohjeet ovat seuraavat:

  1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi tunnustuksen sinulle.
  2. Valitse 5 ihanaa blogia (joilla on alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
  3. Toivo, että ihmiset joille jätit tunnustuksen antavat sen eteenpäin.
En ole ennen saanut tunnustusta enkä ole antanut niitä kenellekkään. Hmm. En tiedä kenelle sen siis antaisin. Kaikkien blogit ja kirjoitukset ovat omalla tavallaan hyviä. Jokainen tuo persoonaansa ja muuta itseään niissä esille sillä tavoin kuin haluaa. En osaa sanoa viittä blogia, jotka menisivät muiden edelle. Jokainen elää sitä omaa elämäänsä ja on ihana saada lukea niistä hetkistä, joita halutaan jakaa.

Päätin, että omassa blogilistassani näet (kai) kaikki minun lukemat blogit ja voit niistä vapaasti valita. En siis suoraan linkitä tähän ketään vaan liitän ehdotuksen kurkata myös sitä mitä minä luen.

Hyvää päivänjatkoa! Täällä odotellaan soittoa ja tietoa jatkohoidoista. Huoh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti